coming soon / νέες θεματικές ενότητες στο tsenos.gr

άρθρα & ανακοινώσεις

09-11-2021

θέματα επικαιρότητας / Επίδομα θέρμανσης / support.gov.gr, νέα ψηφιακή υπηρεσία

θέματα επικαιρότητας / Επίδομα θέρμανσης / support.gov.gr, νέα ψηφιακή υπηρεσία
  • Σύμφωνα με τις πρότερες ανακοινώσεις, έως τις 10 Νοεμβρίου επρόκειτο να τεθεί σε λειτουργία η εφαρμογή για την υποβολή αιτήσεων για τους δικαιούχους του επιδόματος θέρμανσης. Τελικά, πιθανότατα δεν θα είναι έτοιμο το σύστημα αύριο, και ενδέχεται να υπάρξει μια καθυστέρηση λίγων ημερών. Το θέμα αφορά πολλούς φορολογούμενους και πολίτες γενικότερα, καθώς α) υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ειδικά με τις πρόσφατες αυξήσεις τιμών στα καύσιμα και τα προϊόντα παροχής ενέργειας γενικότερα, και β) φέτος, με τα νέα κριτήρια που θεσπίστηκαν, οι δικαιούχοι είναι περισσότεροι συγκριτικά με τις τελευταίες, πρόσφατες περιόδους.

 


 

  • support.gov.gr / Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας των πολιτών με τις δημόσιες υπηρεσίες

Ήδη, με τις εφορίες, καθώς και με άλλες υπηρεσίες του δημοσίου με τις οποίες οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε μια σχετική, διαρκή επικοινωνία, η χρήση του email έχει αρχίσει να παγιώνεται.

Προφανώς περνάμε πλέον σε μια περαιτέρω γενίκευση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Χθες ανακοινώθηκε η έναρξη λειτουργίας του support.gov.gr μιας ακόμα, νέας πλατφόρμας που έχει βέβαια ως κύριο σκοπό την εξ αποστάσεως διεκπεραίωση πολλών θεμάτων και γραφειοκρατικών διαδικασιών, μεταξύ των πολιτών και του Δημοσίου. Παραθέτουμε το σχετικό δελτίο τύπου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης:

 

Δελτία Τύπου – Ανακοινώσεις / 8 Νοεμβρίου, 2021

Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr. Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να  υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.

Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από  τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.